VB Airsuspension

JAAROVERZICHT 2018 - HET JAAR IN VOGELVLUCHT

Geplaatst op 18-12-2018

2019 staat voor de deur en we nemen langzaam afscheid van 2018. Wat een bijzonder jaar was dit voor ons! Op 1 april 2018 vierden wij namelijk ons 25-jarig jubileum. Ook daarnaast hebben we zeker niet stilgezeten, want ook dit jaar zijn we volop blijven ontwikkelen. Zo voegden we nieuwe producten toe aan ons productgamma, versterkten we onze samenwerkingsbanden met klanten en leveranciers en hebben we onze interne organisatie uitgebreid.

Graag kijken we samen met u terug op de voor ons belangrijkste ontwikkelingen van het afgelopen jaar:

Bedankt!
Het was een eer en een plezier om dit jaar met en voor u te werken. We zijn trots op ons VB-partnernetwerk, onze klanten en onze (nieuwe) producten. Zonder uw steun en vertrouwen in onze producten waren we niet geweest waar we nu zijn. Wij willen u hiervoor hartelijk danken!

Kerstsluiting
Tot slot nog een korte mededeling over onze kerstsluiting. Wegens de kerstvakantie zijn er gewijzigde openingstijden:

• Van vrijdag 21-12-2018 17.00 uur tot en met maandag 07-01-2019 08.00 uur is VB-Airsuspension volledig gesloten.

Wij wensen u en uw familie prettige feestdagen en een gezond, voorspoedig en succesvol 2019!

Met vriendelijke groet,
Directie en medewerkers VB-Airsuspension