VB Airsuspension

Jaaroverzicht 2017 - het jaar in vogelvlucht

Geplaatst op 13-12-2017

2018 staat voor de deur en we nemen langzaam afscheid van 2017. Wat vloog het jaar voorbij! Eén ding is zeker: we hebben niet stilgezeten, want ook dit jaar zijn we volop blijven ontwikkelen. Zo voegden we nieuwe producten toe aan ons productgamma, versterkten we onze samenwerkingsband met klanten en hebben we onze interne organisatie uitgebreid.

Graag kijken we samen met u terug op de voor ons belangrijkste ontwikkelingen van het afgelopen jaar:

Bedankt!
Het was een eer en een plezier om dit jaar met en voor u te werken. We zijn trots op ons VB-partnernetwerk, onze klanten en onze (nieuwe) producten. Zonder uw steun en vertrouwen in onze producten waren we niet geweest waar we nu zijn. Wij willen u hiervoor hartelijk danken. 2018 zal een zeer bijzonder jaar voor ons worden, want op 1 april vieren we ons 25-jarig bestaan! Dit laten we natuurlijk niet onopgemerkt aan ons voorbijgaan. We hopen u daarom terug te zien in 2018, een jaar waarin we wederom samen met u gaan bouwen aan de toekomst.

kerstsluiting
Tot slot nog een korte mededeling over onze kerstsluiting. Wegens de kerstvakantie zijn er gewijzigde openingstijden voor het kantoor en het magazijn:

• Van vrijdag 22-12-2017 17.00 uur tot en met woensdag 03-01-2018 08.00 uur is het kantoor gesloten.
  • Van donderdag 21-12-2017 17.00 uur tot en met maandag 08-01-2018 08.00 uur is het magazijn* gesloten.

*Van 3 t/m 5 januari 2018 is het magazijn beperkt bezet. Deze week worden alleen de nodige reserveonderdelen verstuurd.

Wij wensen u en uw familie prettige feestdagen en een gezond, voorspoedig en succesvol 2018!

Met vriendelijke groet,
Directie en medewerkers VB-Airsuspension